sobota, 5 września 2015

Pianka z malinami - deser idealny

Jaki powinien być deser idealny? Moim zdaniem delikatny, lekki, puszysty i nie za słodki. Taka jest właśnie moja pianka z malinami. Powstała z jednej z mas pozostałych po robieniu sernika na zimno, do której dorzuciłam kilka sztuk późnej odmiany malin. Może trochę przez przypadek odkryłam ten deser, ale z pewnością będę go często powtarzała.
LEKKA PIANKA z MALINAMI




Składniki:
(na 4 porcje) 

400 g mleka skondensowanego niesłodzonego
2 serki homogenizowane (400g)
1 galaretka cytrynowa
2 łyżeczki cukru pudru
kilka malin lub innych małych owoców

Przygotowanie:

Galaretkę rozpuszczamy i dokładnie studzimy.
Mleko  miksujemy mikserem aż podwoi swoja objętość (powinno się dobrze spienić)
Do spienionego mleka dodajemy cały czas miksując po  łyżce serka oraz cukier.
Kiedy galaretka ostygnie i zacznie gęstnieć , mieszamy ja delikatnie z pianką. 
Całość rozlewamy do pucharków, dodajemy maliny (lub inne owoce) i odstawiamy na co najmniej 2 godziny do lodówki. 
Smacznego!










5 komentarzy:

  1. Wygląda obłędnie, wyobrażam sobie jak musi smakować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smakuje też obłędnie, tak jak pisałam wyżej jest lekko, delikatnie i nie za słodko

      Usuń
  2. Wygląda tak pysznie, że zaraz lecę do sklepu po składniki! :)

    OdpowiedzUsuń